Friday, May 10, 2013

DZIKIR & DOA RASULULLAH SAW PAGI & PETANG..

ASSALAMUALAIKUM

Hari ni saya nak share dengan korang semua tentang zikir serta doa yang selalu dibaca oleh Nabi Muhammad SAW. Zikir dan Doa lengkap dalam buku yang saya ada ni. Menarik sangat buku dia. Kecik senang dibawa kemana sahaja.

Ni buku yang mengandungi zikir dan doa Nabi kita..

 Jadi, saya nak tunjuk dekat anda semua sedikit Zikir dan doa Rasulullah :-

ni doa dalam bahasa arabnya..

translate dia ada dekat sebelah tu. tapi nak upload tak boleh pula. sangat rugi. Takpe, dekat bawah tu ha ada..

"Aku memohon ampun kepada ALLAH yang tidak ada Tuhan selain Dia, yang hidup dan selalu jaga; dan aku bertaubat kepada-Nya"

Ini doa Rasulullah SAW pada waktu pagi....
Ini bacaan doa pada waktu petang pula....

Okay itu sahaja. Banyak lagi sebenarnya, tapi kita amalkan yang ini dulu ya..Semoga bermanfaat untuk kita semua.. InsyaAllah..

Wallahua'alam..


No comments: