Monday, March 25, 2013

MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM para reader reader sekalian!

Kehadiran ku disini adalah untuk sampaikan sebuah fakta tentang Malaysia oh tanah ayo kite.hahaha, Bangga rasanya when the tourist from all the world datang Malaysia kan! Mat mat saleh dengan isteri diorang minah saleh semua fly to Malaysia, sebab apa? Ofkos lah sebab Malaysia ada byk sgt daya tarikan.
Alamdulillah kita nie dah asal asal orang Malaysia.. cuma ada mix dengan keturunan Inggeris sikit sebanyak..hahaha. dekat mana selalu kita jumpa ramai orang putih nie? dekat Melaka bandar bersejarah, bersepah bertaburan kan mereka mereka tu semua. Mungkin diorang interest dgn tempat tempat yang best dekat tempat kita kan. Maklumlah, diorang dah lali dgn negara diorang. Sometimes, nak tukar angin jugak kan. kadang-kadang suka tengok orang luar datang negara kita and then diorang cuba makan makanan kita.
For examples, diorang mkn karipap. tak ke pelik, pedas tu. Yang lebih membanggakan.. bila diorang bawak balik souveniers like handicraft yg orang tempatan hasilkan.


antara tempat yg acap kali dikunjungi pelancong.

Dengan kehadiran lagi ramai pelancong kt negara kita nie.. lebih terkenal lah negara kita nie di mata dunia. lebih disanjung lah negara kita nie mcm negara maju yang lain. (ayat karangan bm) hehehe.. sobab tu lah jang oii, kita kena lah pelihara negara kita nie supaya kekal maju dan lebih maju lagii! Thanks to our Leader.. sebab dah berjaya make Malaysia as a very very very ..... country.. hm, speechless!!!

     Thank you Prime Minister !!!

SEKIAN!

No comments: